Lugna gatan!

Inte mycket som har hänt i mitt liv idag!
Städat lite, varit o handlat för jag fick order om att ta med en fin vaniljglass imorgon (hmm.....finns det "fin" vaniljglass på ica?), försökt fått upp värmen i stugan..... Nån hade vridit ner termostaten så ja lyckades få 19 i alla fall. Nu har smarta jag skruvat upp termostaten igen :) Dem där blonda slingorna slår igenom lite mycket ibland!

Sen har jag köpt nya vantar till imorgon! Lissan lyckades tappa bort dem i lördags. Kan tänkas att dem blev kvar i taxin.....tyckte väl att jag inte behövde dem mer, inte den natten i alla fall :)
För imorgon behövs det varma kläder till skridskoåkningen!!

Kikat runt på lite tv-apparater har jag gjort! Jag vill ha en Lcd eller plasma när jag flyttar, ingen "stenålders-apparat".
Även lite funderingar på hur jag vill ha det i min nya lya! Jag som älskar inredning!! Hur kul om helst ju....

Nu tänkte jag nog krypa ner i badet o värma mina köldskadade tossingar.....ja, för mina skönaste o varmaste tofflor är trasiga, så dem har kasserats!

Nu önskar jag er alla ett riktigt gott slut och ett gott nytt år!!

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas ditt "nya liv" blir riktigt bra,men tyvärr

är inte gräset alltid grönare på andra sidan även om man hoppas det.

Lycka till,och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

KRAM!

2008-12-30 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!