Min julgran

Det går sakta men säkert framåt med städningen! Det är lite speciellt för Robbans pappa är allergisk mot katter så jag undviker att lägga fram dukar (katterna ligger överallt, ingen ordning alls) och tyget på kökssoffan sätter jag dit på julafton. Allt för att han ska kunna vistas i vårt hem.... :) Snäll jag!!
Granen kunde jag inte låta bli att ta in eftersom den ändå var hämtad......så nu är den klar :)

Så här ser den ut:

                

Temat är guld och silver

          

Ursäkta kvalitén, men det är en liten herre som har gömt kameran o inte minns var, så dem här är tagna med mobilen.
Färgvalet kanske gör att det blänker också :)
Jag ska ta ett kort imorgon när det är ljust ute o se om det blir bättre......fy vilka dåliga kort det blev :(

Nu ska jag greja med nåt av alla sakerna jag har kvar!!

Ha det bra



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Så mysigt :)

2008-12-20 @ 23:07:11
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Monica

Ser väldigt fin ut,i morgon ska vi klä våran ruska..

2008-12-21 @ 20:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!