Mina kroppsförändringar

Ända sen augusti har jag mätt min kropp för att kunna se förändringarna på papper. Det har ju gått så fort så jag ser inte förändringarna i spegeln.....lite läskigt vad hjärnan kan göra :)

Det som märks mest är midjemåttet och självklart bysten (snyft). Runt midjan har jag minskat 23 cm och bysten 16 cm. Sammanlagt så har det försvunnit 75 cm på mig och 26 kg.....ganska bra tycker jag!!
Det syns ju då också på bmi-måttet....hela 10 enheter har jag sjunkit. Hur skönt som helst!!

Nu ska jag natta en liten kille som är trött!
Vi hörs säkert mer idag :)




Kommentarer
Postat av: Jenny J

Är inte ett dugg avis!!visselvissel

Längtar till den dag jag kan börja tänka på vikten igen ;) Just nu ska den ju bara upp....

2008-12-19 @ 21:03:46
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!