Slippa böckerna!!

Idag har jag varit på avslutning i skolan......så skönt!! Nu är det bara praktiken på Barnsjukhuset kvar, det som jag har sett fram mot mest i hela utbildningen. Så det ska bara bli kul! Jag behöver förhoppningsvis inte öppna en kursbok på ett tag, för dem är jag fruktansvärt trött på!!
Mina lärare var så gulliga idag! Dem hade köpt böcker till alla i klassen o det hela gick ut på att titeln skulle passa in på vår personlighet. Min bok heter "Gå ut min själ" o den fick jag med motiveringen att jag hade förändrats så himla mycket sedan jag började utbildningen. Fysiskt är jag en helt annan människa :) och kan nog tänkas att jag har ändrat mig psykiskt/emotionellt också.... Det var en rolig avslutning med jättegod mat och trevligt sällskap. Jag kommer sakna alla inblandade.....kommer bli tomt!!

Idag ska jag väl åka o bygga lite till den "kända" knutmassofirandet :) Det kommer bli nåt det!! Skitkul!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!