Nu kommer stressen!!

Jag har precis insett att jag kommer ha hur mycket fritid som helst dem här tre veckorna innan praktiken!!
Samtidigt slog det mig att julen ska firas här hemma med massor av folk.....just då kommer jag på att jag kanske skulle börja storstäda! Alla dem där ställen som man inte brukar städa på vet ni!!
Har ni sett "Tomten är far till alla barnen"? Det säger allt!!
Jag får prestationsångest när det kommer folk!! Jag vill att det ska vara hur jul-mysigt som helst och att alla ska trivas, utan att behöva gå med rollern stup i ett för alla djuren verkar bli hårlösa!
Ja det verkar ju komma som en chock att alla kommer hit,men det gör det inte.....Det är som vanligt jag som ska ut i sista sekunden. Men i år handlar det inte om julklappar! Dem är klara för länge sen :)



Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Jag kommer o hjälper dig har jag ju sagt... Ge o ta du vet, nu tar du W o så kommer jag o hjälper dig! Så nu har vi löst det! :)

2008-12-18 @ 22:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!