Ok! Jag är tillbaka :)

Hej igen!!

Jag har nog saknat det här en hel del, men har haft massa annat att fundera på och lösa!!
På torsdag är jag nästan klar undersköterska (en praktik kvar) och tempot har varit enormt dem sista veckorna.....slutkörd kan man säga!!

Sen händer det en del i mitt privatliv, men jag känner att jag inte vill skriva om det av respekt för dem inblandade. Det kanske kommer senare när jag är "mogen" för det.

Nu vet ni att jag är tillbaka och ska uppdatera er lite senare om vad som hänt och händer med mig.....jag håller ju på att förvandlas :)
Men det kommer i ett annat inlägg....

Nu har jag en julafton med 20 personer att planera och en möhippa (hahaha)

Vi ses snart igen



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Fan va nice att du skriver igen,stumpan :)

2008-12-17 @ 13:30:27
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Lillesyster!

Nu kan jag länka din blogg igen! :)

2008-12-17 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!