Tråk dag!!

Det blev en kul och vild kväll igår! En aning för mycket att dricka men inte gör det nåt!! Vantarna mina är ett minne blott, så kan det gå!
Låg i sängen halva dan o slöa.....inte ofta det händer :) Skönt det!

Imorgon bär det av till Hudiksvall för mormors begravning....ska bli skönt att få det avklarat så man kanske kan få gråta ur sig lite. Så halva dan tillbringar jag i bilen imorgon! Tror jag ska ta med mig en kudde o hoppas på att jag slipper köra.

Nu ska jag hoppa (eller kanske krypa) in i duschen, sen blir det soffan för hela slanten! Kanske stoppar i en bra film som jag inte sett på länge.

Ha en fortsatt skön söndag



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Tänker på er idag!!Kram

2008-12-29 @ 07:09:53
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!