Vilken sportig tjej!!

Idag har jag varit en duktig flicka! Först blev det en promenad med Dimon, vilket resulterade i att jag skulle behöva köpa mig ett par nya höfter :) Ajaj!
När jag kom hem från powerwalken så ville övriga ut o åka skridskor så det var bara till att åka med!!
Kuligt värre!! Det var ju hur många år sen som helst som man lekte Bambi på hal is. Så imorgon förväntar jag mig ännu värre träningsvärk :) Skönt det!

Nu behöver jag en riktigt varm dusch o senare ska Lissan göra stan osäker :)



Kommentarer
Postat av: Annah - med bebin i magen

vad skönt det låter att få vara ute och röra på sig, jag är mkt avundsjuk! Hoppas pärlan kommer ut snart så man kan ut och dra barnvagn.

2008-12-27 @ 19:07:22
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!