Ännu en VS!!

Jasså, hur ska det här sluta? Nu har brosan o hans tjej börjat kolla på Indien...... *suck
Jag får nog lägga min dröm lite längre fram i tiden! Jag får sluta hoppas på att jag ska få träffa Musse o hans vänner på Disneyland om ett år, men det ska jag göra någon gång :)
Det kommer nog att bli sköna Indien och jag får ge mig! Inget jag är van vid att göra, men det är trots allt brorsan o mamma som fyller jämt då, så det är de som spelar korten.

And the winner is...... (tror jag)
image7

Den här helgen har gått åt till att knapra Ipren, sniffa nässpray och överdoserat hostmedicin..... Känner mig inte kry än, men det gör mer ont i kroppen av att ligga så idag ska jag göra lite nytta! Umgås med familjen....

Ha en lat söndag allihop!



Kommentarer
Postat av: Elin

åh ahr du varit sjuk... bra att du är frisk nu då. Ja det är inte alltid perfekt att leva tillsammans med indrottsmän. Men jag överlerver. ;)

2008-01-06 @ 10:27:02
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!