Äntligen är den här!!!

Det efterlängtade vita som kommer från himlen har anlänt! Förhoppningsvis för att stanna!
Jag vaknade imorse av en liten kille som bokstavligen skrek i mitt öra: "Mamma!!! Det är snö ute!!!" Åååh vad jag tyckte synd om honom! Han med sin hosta vill jag inte ska vara ute i den kalla snön!
Hunden var fullkomligt överlycklig när han gick ut. Han älskar när man kastar snö till honom! För att inte tala om de stora snökockerna som han ska "ha ihjäl". Han biter så det blöder i munnen på honom!
Jag hoppas att snön ligger kvar i helgen, så morfar kan ta fram skotern! Jippi!!!

Tänk att det här vädret kan göra så många själar överlyckliga!!
                                        image5





Kommentarer
Postat av: Noashine

Va mysigt, hoppas de håller sig där det ligger denna gång :)

2008-01-22 @ 16:20:27
URL: http://noashine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!