BF-barnfritt

Ikväll ska Hampus till sin farmor o farfar, han kommer inte hem förrän på söndag. För imorgon bitti ska vi till Gävle o gå på museum och äta på Church Street Saloon, med Robbans arbetskamrater. Sen blir det väl att hitta på nåt annat som medför alkoholdrycker :) Det ska bli så kul! Julbordet på Eckerölinjen blev väldigt lyckat med det här gänget, förhoppningsvis lika lyckat den här gången!

Innan vi lämnar Hampus ska vi till IKEA o inhandla massa grejer som ska slutföra min inredning i hallen på övervåningen. Jag har hittat lite snygga saker som hjälper mig till det :)

Den svarta kommer göra sig snygg i trappen :)


Nu ska jag gå o färga håret så jag är fin till imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!