Blir för dyrt!!

Nu har en i familjen kommit på att det är för dyrt att åka till Florida!! Denne vill åka till Thailand i stället! '
Nu blir jag lite deppad! Vi har varit på Bali, så Thailand är inte så lockande eftersom naturen är ungefär den samma. Sen känner jag att Florida är en "once in a lifetime" upplevelse. Vi behöver kanske inte åka till den dyraste delen av Miami, men där i krokarna skulle inte sitta fel!
Vilket fall som helst så får man räkna med att lägga ut ca 15000:-/pers, var vi än åker!
Nu ska ta fram den där personen som kan påverka, utan att jag tänker på det! :)

Florida
image5

vs

Thailand
image6



Kommentarer
Postat av: Sofia

Thailand är härligt, men jag skulle också vilja till USA! Har varit i Thailand 3 gånger redan så..

2008-01-04 @ 13:04:03
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Elin

tittar in och säger hej...

2008-01-04 @ 13:09:01
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Lillesyster...

Nu är det nya resemål med på listan! Nu har Carro börjat titta på Indien-Goa.

2008-01-05 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!