Dags för dagissjukan igen!

Jag hann i alla fall börja skolan innan det var dags för sjukt barn igen! Det är bara att hålla tummarna på en kortvarig infektion den här gången! Å jag hoppas jag kan åka till medicinskhistoriska museet på onsdag, för det verkar spännande!
Innan jag kom hem idag så var jag o hyrde film, en till Hampus o en till mig. Kvällen räddad!! Sen ville syster att jag skulle klippa henne idag, snäll som jag är så fixar jag det! Även fast jag inte är utbildad så lägger hon (och andra)  håret i mina händer :) De är modiga!!

Jag måste tacka Monica för det superbra tipset på "gubbdagis"! Det är värt att prova det!! :)

2:a pristagarna! :)
image2
Fotografen heter "Blyger" (även kallad Lee) så han fick inte vara med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!