Duktig idag igen!

Helt otroligt! Jag har sån energi, som jag saknat sen skolan började!
Idag har jag spacklat dörrar (på tiden) och städat bilen! Än är inte dagen slut och energin bara sprudlar, så jag ska nog gå upp på övervåningen och måla ena väggen grå för sista gången! Sen är det bara vitt som ska på resten av väggarna (men den färgen har jag inte hemma) och måla lister o foder vita, sen är det klart där uppe! Ska bli såååå skönt att få inreda sen :) Jag har redan beställt gardiner och lite smått som ska till!
                                          image17



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!