Hatar när Hampus är sjuk!

Jag känner mig så hjälplös!! Han har feber och hostar snart lungorna ur sig..... Han har fått hostmedicin i en vecka snart, så det blir till att lägga av med den så han inte tar skada!
Plutten var så trött så han somnade i min famn nyss.....han som vägrar att sova middag (stor kille)
Det kommer bli ett par jobbiga dagar framöver eftersom Robban har eftermiddags vecka, vilket betyder att jag får "läka" Hampus själv! Men det ska nog gå! Vi har gjort det förr, fast jag var bra slut efteråt!! Men det är väl det man får räkna med när man blivit förälder till världens gulliga unge!!
                     image1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!