Jag är så nyfiken på lille William!

Vi var på väg in till BB igår, men vi fick (tack o lov i tid) reda på att det var besöksförbud där :( Så det var bara att snällt ställa in resan dit. Antar att det är den här satans vinterkräksjukan som ställer till det!!
Men idag ska dem komma hem! Jag hoppas verkligen att jag hinner åka hem till dem idag, för på eftermiddan/kvällen har vi andra planer! Vi ska åka till Gimo på knutmasso, utklädda :) Vi bestämde igår kväll av en ren slump att vi skulle göra det idag. Det ska bli sååå kul!!
Nu ska jag förbereda inför morgondagen, packa Hampus dagisväska, packa min väska, tvätta lite kläder mm.

Ha en skön tjugondagKNUT!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Yes,sjukhuset vill inte ha dit några bakterier,så dom försöker hindra så många besökare som möjligt,det är alltid en avdelning stängd nånstans,så vi vill ha slut på det nu :P

2008-01-13 @ 12:02:32
URL: http://thegirlwho.blogg.se
Postat av: Jenny J

Nämen fy!Hoppas lillkillen klarar sig från det!!

2008-01-13 @ 13:03:19
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!