Kan man få lite ork.....

Jag hade massor planerat nu när jag är ledig....men jag orkar inte eller så kommer det saker i vägen!
Idag gick halva dan (känns det som) åt till att åka med Hampus till tandläkaren. Det ska borstas tänder, en mamma som behövde en hårtvätt, allt som ska göras på morgonen...... Ja, o det tandläkaren skulle kolla kunde jag ha talat om på telefon. För 2 år sedan slog han upp en framtand och det såg ganska illa ut, men den har placerat sig rätt igen o det ser bra ut. Det kan vem som helst se....
Jag vill ha ork till att måla färdigt uppe i hallen, ork till att fixa lilla hallen o mycket mer........aaaaaah, blir galen!
Usch vad bitter jag är.....kan det ha att göra med nyårsaftonens bravader?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!