Ledig!!

Idag är man så bortskämd att man är ledig, eller rättare sagt lektionsfri! Otroligt skönt! Så fredagar kommer nog bli en städdag i fortsättningen, så jag slipper hålla på med det under helgen.
Imorgon ska jag försöka få med mig min folkskygga sambo in till stan och storhandla. Han verkligen hatar att vara bland folk, men ibland har man inte nåt val :)
Jag ligger fortfarande i valet och kvalet om jag ska gå på knutmasso imorgon. Jag ska titta på alla som byggt, men jag vet inte om jag ska gå på festen efteråt. Det får jag se imorgon!
Idag har mamma storfrämmande! Kims farmor, faster och fasters man från Finland är här! De vill så klart träffa den nya familje medlemmen William. Så i helgen kommer man få höra mycket finska. De pratar även finska med mig, som inte fattar nåt! Men man får låtsas :) Det enda jag kan säga är "jag vill ha korv med senap" och självklart många fula ord :P
Jag tror jag ska köpa ett finskt lexikon så jag överlever deras visiter!

                       image21



Kommentarer
Postat av: Nybliven farmor

Vad är knutmasso för nåt, det måste vara nåt typiskt för er närnere, här i Östersund finns nog inget sånt
Kram

2008-01-18 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!