Lite lokalkändis :)

Igår var jag nämnd i UNT!! Visserligen felstavat, men det gör inget!! :) Det blev självklart nämnt i samband med knutmassofirandet och vår 2:a plats. Men jag trodde det skulle stå mer om mitt missnöje angående "vårt" flyttade knutmasso! 
Idag stog det i UNTen intervju med vår "partner in crime", om vår förvåning att det skulle gå så bra i Gimo. KUL!!!

Nu är skolan i full fart igen! Ganska skönt att ha nåt att göra igen, slippa klättra på väggarna och bråka med min gullige son :)
Är det någon som behöver hjärt-lungräddning så är det bara att säga till, för idag har jag nämligen komprimerat och blåst på en docka. Vi skulle nog t.om få ett bevis på att vi fått "lära" oss det....

Nu ska jag natta sonen så jag kan få lite "quality time" med mig själv!

Vi höres mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!