Man blir ju deprimerad!

Det regnar ute!! Det där underbara, vita som ligger på backen och förhindrar att hunden ska dra in massa smuts håller på att rinna ner i avgrunden! Hampus som knappt varit ute o lekt med den heller! Det är bäst för vädergudarna att de fixar tillbaka detta, annars......

Igår kväll satt jag vid denna en stund, i lugn och ro. När jag var "färdig" så ser jag till min förskräckelse att en av mina katter varit upp på övervåningen och av någon konstig anledning doppat tassarna i färghinken (tror anledningen heter Hampus), som för övrigt var tom. Jag kan säga så här, att jag fick slå ihjäl nån timme med att skrubba vita tassavtryck i tre rum, på parkett, på köksbänk, på köksbordet och självklart katten! Vilken tur att jag använder vattenbaserad färg!! Annars hade jag gått i taket!
Det är väl egentligen mitt fel som inte satte på locket, men det var ju slut på färg i den hinken så jag brydde mig inte så mycket om det!
Gissa om jag ska "barn- och kattsäkra" nästa gång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!