Nu är det bara tre dagar kvar!

På måndag är det dags för allvaret igen, ska faktiskt bli skönt att få tillbaka rutinerna. Sen är jag väl lite rastlös också :) Det ska bli skitkul att träffa mina kurskompisar igen, höra hur de har haft det under ledigheten!

Igår hände det lite saker! Jag bar in ved så det stog härliga till (känns i armarna), sen tänkte jag förtsätta med dörrarna men de var inte det minsta torra. Så då tog jag tag i byrån som skulle slipas och sen målas. Den blev nästan färdigslipad, väntar på att få hem lite grövre slippapper så jag slipper gno armarna av mig!
Sen när Robban kom hem så talade han om att han skulle åka och köpa en bil. Eller rättare sagt, pappa hans skulle köpa en bil till honom (bortskämd) Men det behövdes, för han får inte ta min :)
När han väl var hemma med skroten, så berättade han att det kanske blir knutbygge i alla fall. Inte på det vanliga viset, utan lite ploj! Mer säger jag inte! :)

Idag blir det en lugn dag, dammsuga och umgås med La Familia!

Ha en underbar fredag mina vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!