Nu har han åkt ut!!

             image15
Jag lessnade totalt på allt som har med tomten att göra, så allt är nerplockat! Tomten har åkt ut!
Jag känner mig otroligt duktigt, för hela gårdagen gick åt till att stryka gardiner, dammsuga och plocka! Jag bytte gardiner i hela huset!!! Å det är stort! Känns riktigt skönt att ha det gjort innan skolan börjar igen nästa vecka. Då har jag väl som vanligt inte tid med nåt annat än skolarbete och familjen på den "lediga" tiden! Men nu är det faktiskt bara två terminer kvar innan man kan ta på sig ännu en titel, barnskötare och undersköterska :)

Idag tänkte jag ta mig i kragen o spackla garderobsdörrarna som jag har lyckats förstöra :) Sen ska jag måla dem vita. Det kommer bli så fint!!

Ha en jättetrevlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!