Snacka om bananskal!!

Vi bestämde som sagt att prova lyckan i Gimo igår, med våra knutmasker som vi tävlade med i Österby förra året! Ingen hade väl några förväntningar på kvällen egentligen, eftersom knutmasson i Gimo är större än i Österby.
WOW, säger jag bara! Vilken respons vi fick!! Barnen älskade oss "7 dvärgar, utan Snövit"!! Vilken plats kom vi på då?? Jo, 2:a!! Vi slogs om första platsen med den evige vinnaren "Gugges gäng" (som för övrigt är skitduktiga på maskerna) och vi "förlorade" med endast 3 poäng!! Det är ett TOPPBETYG!! Att vi blev jämförda med det gänget är värt att mista en 1:a plats i Österby!! Så härligt känns det!! Så nu tror jag att "mitt" gäng fick mersmak på knut i Gimo.


Mallig?? OM!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Grattis till er!!Min svägerska med vänner kom på 3:e plats.

2008-01-16 @ 17:07:35
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!