"Stora barn" och leksaker

Innan sambon åkte o jobbade så slog jag vad med honom om att "plastpappa" skulle ta ut snöskotern! Men nä, det trodde inte han! Ok då! Jag fick ge mig!
Men tänk så rätt jag hade! Jag var ut o skulle elda i pannan o hörde konstiga ljud bakom mig! Ska tillägga att jag är fruktansvärt mörkrädd! Jo, men visst! Där var han i full gång med att skotta framför garageporten (skotern står i ett av våra garage) för att ta ut den på en sväng.
Jag tror detta platsar i kategorin kvinnlig intuition! "Stora barn" o leksaker

Må så gott!



Kommentarer
Postat av: farmor

Karlar blir inte äldre än 15 år, det är bara leksakerna som blir dyra, det är Anders som myntat det uttrycket och han har bara så rätt.
Kram

2008-01-23 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!