Super helg!

Den här helgen har runnit iväg väldigt fort! I fredags var vi till Ikea och spenderade ett par tusen. Sen var vi till svärmor för att bli bjudna på god mat  och lämpa av sonen.
Lördagen åkte iväg till Gävle och järnvägs museét, riktigt intressant faktiskt (t.o.m jag tyckte det). Sen blev det lunch på Church Street Saloon (älskar den restaurangen).
När vi anlände till Österby igen så var vi inte speciellt sugna på att åka hem, för det första var klockan 16 och vi hade redan tagit oss några öl så då kunde vi lika gärna fortsätta :)
Vi tog vårt pick o pack o åkte hem till en av Robbans jobbarkompisar, där kan jag lova att det var 2 stycken (inga namn) som blev supna under bordet! Ha ha!
Vid 21 snåret åkte vi hem till oss och partajade lite......lite till......o lite till! Sen hände det en sak som jag iinte kan tala om, men måste säga att jag är otroligt stolt och impad över modet som den här personen visade! Go girl!!

Idag har jag varit mest trött! Men vi har hunnit med ett barnkalas på eftermiddagen! Vi blev bjudna på god smörgåstårta som för övrigt passade utmärkt en dag som denna!
Nu ska jag lägga mig på soffan o glo på tv en stund!


Tack för en trevlig kväll Helene o Fredrik!! :) Det här måste vi göra om!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!