Tårarna sprutar!!

Jag fick ett mail från min kära syster och tänkte "ååååh vad roligt att få mail från henne"! Men fy fan!! (på ren svenska) Mailet var för en god sak, men det var det vidrigaste jag sett på länge (ev i hela mitt liv). Det var djur som blev slängda i backen så de "skulle bli" medvetslösa, vilken de inte blev! Sen flåddes de levande! Kroppen som blev kvar slängdes på hög och man fick se en räv utan skinn som fortfarande levde!! Fy i helvete att man kan göra nåt sånt!!! Jag mår illa!!
Jag som är en sån djurvän ska inte titta på sånt!! Jag mår ju dåligt nu!!
Mailet skulle i alla fall ha 500 underskrifter, men jag vet inte riktigt vad som skulle hända med det sen. Hoppas verkligen att min underskrift kommer till användning och självklart till djurens fördel!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!