Trött idag!

Det blev en lugn dag igår! Vi var in till stan och handlade jag, Robban o Hampus. Som vanligt så blev vi osams! Robban hatar att vara ute bland folk, i alla fall kan man tro det! Jag fick hela tiden höra "är det nåt mer du ska ha?" eller "nej, dit går vi inte! Det är så mycket folk!" Gissa om humöret dalade!! Nästa gång åker jag in själv!
Sen på kvällen var vi till Österby o tittade på knutgubbar. Meningen var att jag o Robban skulle hem o byta om för att sen åka ner på "efterfesten", men vi hade tappat lusten pga vädret. Jag frös som en galning när vi kom hem så jag gick o la mig i min varma säng!

Idag blir det städa och göra klart ett arbete vi fått i geriatrik. Nu börjas det igen :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Det finns 2 bra "gubbdagis" där man kan lämna ìn
gubben när man ska shoppa,Claes Ohlsson eller Biltema,det brukar funka!

2008-01-20 @ 18:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!