Vi nostalgiska

Har precis, med ett leende på läpparna, kollat på " Ingen kan älska som vi" med Isabella Scorupco. Faktiskt är det hennes debut film. Man riktigt känner hur pisamt det var att göra vissa scener *ryser*.
En sak som irriterade mig genom hela filmen var kläderna! Tänk att man hade sånt på sig under 80-talet *ryser igen* Nu är jag väl inte direkt någon modefantast, men jag är nästan helt säkert på att det där hemska blir mode igen :)



Nu ska jag ta mig min skönhetssömn
Natti natt!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Åååå,det är min favvofilm!!!
Tog hem den för ett tag sen!
Hur kommer det sig att jag alltid känner mig så nykär när jag ser den filmen?
Måste ju erkänna att jag varit kär i Håkan Lindberg en gång i tiden,men det va då det.

2008-01-08 @ 15:44:22
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!