Vilken film!!

I förrgår låg jag på soffan o slötittade på tv:n. Då, helt plötsligt från ingenstans ser jag att "American History X" visas! Älskar den filmen! Fast jag har den i videohyllan hemma, så kände jag att jag måste titta på den. Den är helt otroligt bra, sen är det ju ögongodis med i filmen :) Norton ser lika bra ut med och utan hår *mums
Min sambo tyckte nog att jag var lite knäpp när jag fällde några tårar på slutet......även fast jag visste vad som skulle hända! Ja, jag är känslig!
Ni skulle ha sett mig när jag såg "ET" på bio första gången. Det var fullsatt i salongen så jag o mamma fick extra stolar att sitta på i gången. Det blev så djävligt att mamma skämdes! Jag grinade o skrek som en stucken gris, jag minns inte om vi blev tvungna att gå ut men hade jag varit bossen på stället så hade inte den ungen fått sitta kvar o störa alla andra! :D Mamma var tvungen att köpa filmen, sen låg jag inne i min säng o tittade på den medan jag grät ögonen ur mig!

                                  image11                             

Ni som inte sett "American History X", jag säger bara det. SE DEN!!
Den är hemsk men ändå gripande. Man kan se hur man påverkar andra med sina handlingar och tankar!

Nu ska jag leta upp en film som jag inte sett på länge, om jag får låna tv:n av sonen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!