Boktips - Välkommen till Hollywood

Jag köpte lite böcker för några veckor sedan men orkade inte läsa, tills nu!!
Jag kan inte släppa taget...... Det tråkiga är att den snart är slut...

Boken heter som rubriken, "Välkommen till Hollywood" av Tilly Bagshawe. En sexig roman om Hollywood-drömmar, girighet och intriger.
Det är spännande hela boken igenom. Det händer saker hela tiden som man bara måste få veta hur det slutar och därför kan man inte sluta läsa. Boken är nästan (i pocket) på 600 sidor, men det känns som 200.
Snart är den utläst och jag tänkte jag skulle börja läsa någon av dem andra jag köpte, kanske "Midvinterblod" (tror den hette så).

Nu ska jag ta och sätta mig på altanen med en kopp te och dem sista 100 otroligt spännande sidorna!

Kramis allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!