Bröllop hit o dit!

Herrejösses! Det märks att man blir äldre! Nu gifter sig var och varannan i bekantskapskretsen!
Jag vill gratulera Fru Broman som slog till på självaste "Power meet" med en drive-in vigsel! Härligt tjejen! Faktiskt så ligger det en liten filmsnutt på nätet där man ser henne och maken kyssas, i början på klippet. Stort grattis till er!

Sen har jag fått den stora äran att få vara "Toastmadame" på ett bröllop som kommer att ske i februari nästa år. Vilka som ska gifta sig talar jag inte om än, för det är "sprillans" än så länge men jag återkommer :)
Jag har därför läst på lite om det stora uppdraget och jag känner mig otroligt rörd över att få vara en sådan "viktig" person på parets stora dag. Det kommer bli ett oförglömligt uppdrag! Iiiiih....nervös redan!

Om det är någon som undrar när jag ska stå brud, så kan ni undra lite till för jag tror inte det kommer hända i detta liv :)


                                              



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Kom igen nu snäckan,vilka ska gifta sig?

Hmmm...Gissar på Kim & Anders? :P

2008-07-07 @ 22:59:18
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Ahaa,ja du har ju en bror i min ålder ju :P

2008-07-09 @ 01:17:07
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!