Jobb å jobb å jobb

Jag känner mig lite som Askungens söta vän. Det har inte blivit många lediga dagar de här tre veckorna jag jobbat. Men det kommer klirra i kassan!! Ska bli skönt med sista dan på torsdag! (Lite lat nu för tiden)
Sen är jag glad att jag tog tag i min lön med chefen! Det kändes väldigt surt att ha ingångslönen trots 9 år inom yrket (dock inte i samma kommun, 3 i denna) och nästan klar undersköterska.
Jag är inte den som går till chefen och klagar, men nu gjorde jag det och det känns skitbra!!

 Idag blir det en snabb städ här hemma. Jag börjar jobba 13 så innan dess ska jag väl få lite gjort. Men det tar emot i denna värmen!! Det är redan 25 grader i skuggan här hemma, vad kommer det inte vara mitt på dan då!! Jag ska nog göra plats i frysen åt mig!!

Det blir antagligen bloggtorka ett tag till pga jobb men,
Ha en otroligt skön sommarvecka!! Å hoppas ni badar o har det skönt, tänk på mig i så fall :)

                                        





Kommentarer
Postat av: Monica

Bra gjort tjejen!Man ska ha ordentlig lön för mödan.

Det är mina tag,ingen tackar när ryggen börjar krokna.

2008-07-25 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!