Blir så förbannad!

Jag har precis bläddrat genom en tidning med dagens nyheter och jag blir så förbannad på folk!
Just nu är jag förbannad på den här mannen som har mördat sin fru i Uppsala. Kan ni tänka er att en olycka händer så lätt, att man råkar ta en kudde och råkar kväva en människa! Hoppsan! (anar ni lite ironi i min text)
Jag hoppas att varken jag eller mina nära någonsin kommer att stöta på en sån här människa! Heergud!

I mitt liv händer det inte så mycket just nu. Jag har praktik och det är väl det enda jag orkar och hinner med just nu.
I helgen ska jag till Sollentuna med en kompis på en "Hem- och trädgårds mässa" eller nåt. Det ska bli jättekul!!

Nu ska jag ta fram stora saxen och snida till min sons och eventuellt min sambos frisyrer.

Ha det gott, gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!