I´m back!

Nu har jag varit "bloggledig" ett tag! Det har inte funnits tid till det helt enkelt. Robban har haft eftermiddags jobb den här veckan så jag har fått sköta ALLT här hemma (grr)
Jag har fortfarande praktik..... Inte något fel på stället, men jag vill lära mig nya saker!!! Nästa praktik ska jag kräva en toppen placering på Ackis....
I fredags var vi till några vänner på 36-års kalas. Födelsedags barnet somnade tidigt :)
Igår hade vi premiär på grillsäsongen! Mums! Robban och svågern eldade en stor hög med brädor och diverse som skulle bort. Jag tror det brinner än, så stor var den! Jag tyckte de kunde spara den till majkase, men pyromanerna ville annat!
Idag har jag städat och ska fortsätta på övervåningen nu..... Tråkigt, men skönt när det är färdigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!