Trädgårdsmässa....

......i Sollentuna var jag på igår. Det var väldigt mycket blommor och folk. Jag gjorde ett bra klipp också! Jag köpte en vedkorg som jag har velat ha länge, men inte hittat någon. Nu hittade jag en lagom stor (egentligen en lövkorg) för 150:-. Så den är jag väldigt nöjd med.
Jag blev väldigt sugen på att stensätta delar av trädgården också. Så jag tog med kataloger hem till sambon, så han vet vad han ska göra :)

Idag har det varit ganska lugnt. Det har blivit 4 huvuden med nya frisyrer, antagligen sista gången med hårklippern. Men jag har sagt att jag inte tänker köpa någon ny, utan det får de som jag klipper göra! För SÅ kul är det inte att klippa! Så det är bara att vänta och se......

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och glo på nåt, kanske fortsätta sticka Hampus vårmössa (om jag lyckas trassla ut garnet)

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Jag vill oxå ha
en trädgård att utsmycka...

2008-03-14 @ 03:20:52
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!