Var på "Raggarfest" igår!

Det blev faktiskt riktigt roligt! Jag var inte helt säker på om jag skulle med, men det blev så ändå. Vi kom dit vid sju för då vankades det väldigt god mat. Sen var det dricka (inte så mycket för min del), lyssna på musik, dansa (inte alls för min del, tråkig jag vet!) och mingla.
Bandet som spelade var "Red Hot Max" och faktiskt riktigt bra! De fick med sig publiken så golvet gungade!
Jag var väldigt lugn igår, men det berodde på att jag hade så förbannat ont i halsen. Jag är tvungen att dricka kallt nästan hela tiden så svalget blir lite domnat. Därför borde jag ha blivit rejält på lyset igår, men icke! Det kändes som att jag skulle kunna köra bil (vilket jag självklart inte gjorde), men bara för att erkänna hur "full" jag var igår :)
                        image27



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Mmm,vad man längtar till sommaren då det blir american car show och liknande :)

2008-03-04 @ 17:16:19
URL: http://thegirlwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!