2 dagar kvar.....

....till jag blir av med dessa förbannade agraffer! Jag är så less på dem! Det är nu det största problemet, dem skaver, är i vägen och är allmänt irriterande! På onsdag ska dem väck!!

Annars har det varit en ganska bra dag. Jag har eldat lite sopor, bytt ut sommar-blommorna i urnorna mot lite mer höstiga blommor. Det blev fint! Sen har jag plockat undan lite på altanen och ute på gräsmattan. Alla som har eller har haft småbarn och en sandlåda med diverse leksaker vet vad jag pratar om :)
Om en stund ska jag hämta sonen på dagis och handla lite. Sen tror jag att jag ska sätta mig på gräsklipparen och dra runt! Kanske blir det årets sista klipp? I morse när jag hämtade tidningen så prasslade det så där mysigt under fötterna - FROST!
Norrlänningarna har tydligen fått snö redan. Sambon hade hört några på kom-radion som pratade om 30 cm. Helt otroligt! Det är ju inte ens oktober!

Nu ska Takida få smeka mina öron medan jag viker tvätt!

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!