Förlåt!

Jag är en dålig bloggerska!! Å inte blir det bättre, för nu är det bara 3 dagar kvar till jag läggs in på sjukhuset "iiiih" Nervositeten börjar smyga sig på!!
Sen har jag STORA problem med mitt kontrollbehov! Jag vill veta vem som lämnar och hämtar sonen på dagis (varje dag). jag vill packa hans gumpa-väska så jag vet att han får med sig allt, jag vill lägga fram kläder till fotograferingen nästa måndag........och mycket mer! Jag vet, jag har problem!! Men sån är jag! Jag vet inte om man kan kalla det för "en bra mamma" :) Jag vill gärna se det så!

Idag går jag runt o plockar lite. Tänkte väl försöka få hemmet lite renare innan jag försvinner ett tag.
Det börjar väl närma sig till att packa en väska, lägga in musik på "I-poden" (bara jag får låna den någon gång), köpa öronproppar så jag kan sova ostört......

Ikväll har jag lovat min bror att tvätta hans bil, allt för att jag ska slippa känna och se när dem äter en god middag. Vad gör man inte.....
Sen tror jag att jag ska åka till Alunda och hämta min svägerska, det är straffet för att man inte dricker starka grejer!

Ha en skön helg alla gulliga och rara människor (ok, ni andra också)



Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas allt går bra på sjukhuset,jag tänker på dej,

lilla vännen!

2008-09-13 @ 22:00:52
Postat av: Jenny J

Slå en pling om du vill ha besök på sjukhuset,jag är ju oftast bra ett stenkast iväg :)

Håller tummarna för sig!

Puss o kram

2008-09-14 @ 16:57:26
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Linda

Lycka till med operationen..



Vi hörs av.

Kramizz

2008-09-15 @ 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!