Lördag igen!

En helt vanlig dag.... Jag är ju hemma i veckorna nu för tiden så lördag är väl inte nåt speciellt!
Jag känner mig lite deppig! Antagligen för att jag är röksugen. Röksugen för att jag är deppig. När jag är deppig har jag inga hungerkänslor. Har jag inga hungerkänslor blir jag trött och grinig om jag inte äter. Så kommer jag tillbaka till deppig!! Snacka om ond cirkel!
12 dagar utan ett enda bloss..... Jag tror jag ska börja röka igen!
                                                              



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Näe,du är ju så duktig,håll ut nu tjejen ;)

2008-09-29 @ 08:30:09
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!