Vilodagen!

Ush vad tiden går fort! Igår var vi hem till svärisarna och åt en smarrig middag, då jag fick en blixt från klar himmel! Jag är bara hemma i 3 veckor till och har en stor hemskrivning att göra! Visserligen är det ganska lång tid, men jag vill få den gjord! Jag vet inte vad jag ska skriva om ens. Den ska handla om "En aktuell kulturkrock"...... Så det är bara till att sätta sig ner o leta info!

Idag tänkte jag åka till stan och hälsa på min sambo som knappt syns till längre! Han är med o river ett stängsel någonstans på Ulltuna området (fast egentligen åker jag in för att köpa en present till min brorsdotter)

Det var den vilodagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!