Andra tankar

Nu har jag packat mina och sonens kläder, som vanligt så ser det ut som vi minst ska vara borta i 1 månad :) Men det är slaskigt ute och jag känner min son så det kommer gå åt kläder! Jag har ialla fall klämt ner alla våra saker i en och samma väska den här gången! Även om den är stor!
Det ska bli skönt att komma iväg, slippa tänka på Willy som inte finns i vårt hem längre. Syster ska pyssla om dem andra kissarna när vi är borta, vad skulle jag göra utan henne! I tisdags när Willy gick bort så var hon så go och stannade här med oss, som stöd! Evigt tacksam!

Nej nu ska jag packa ner alla mina mediciner som jag packats på! Det blir ju lite brister i kroppen när man gjort en gastric bypass, så det får jag leva med!

Hoppas ni får en skön ledighet och en Glad Påsk! Jag ska ta med datorn till stugan och kolla om mitt mobila bredband funkar bättre där än här hemma. Så kanske att ni hör av mig i helgen!

                            

Undrar vad jag får i mitt påskägg?



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Lovar att äta godis för dig med ;)

Ha det så trevligt vid stugan :)



Kram kram

2009-04-09 @ 14:42:20
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!