Anmäla kanske?

Nu på eftermiddagen blev min syster biten av en hund, i ansiktet av alla ställen!! Hon var väl inte på något sätt hotande mot den. Hon hade suttit på marken och gullat och klappat den när hon skulle resa sig upp och PANG!!!
Fy f'n vad hon såg ut! Ett stort jack mellan ögonen (som fick sys) och fler små i tinnigen och pannan.
Ja, hunden då!? Den hade tydligen inte haft en bra uppväxt med mycket våld, så då kan det ju inte riktigt vara hundens fel. Eller? Jag tycker inte det!
Men om man ska hårddra det hela så tycker jag att man borde gå den rätta vägen och anmäla, så det inte händer igen! Hunden är ju helt klart inte psykiskt stabil. Nu var det inte ägaren som hade den, utan det var en som var hundvakt (om jag förstod det hela rätt).
Jag kan ju inte låta bli att tänka på att kunde varit lillkillen William som råkat ut för det! Hemska tanke!
Hade det varit min hund så hade jag nog tagit bort honom...... Jag skulle inte känna mig trygg, speciellt inte med ett barn i huset!

Nej, nu ska jag göra nåt annat än att sitta här vid datorn o babbla!
Ha en skön och VARM helg!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackarn, hon har otur nu för tiden! Skönt att det gick någelunda bra.

2009-04-24 @ 22:13:25
URL: http://mobergo.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Nej,sånna instabila hundar vill vi inte ha i samhället!(det finns redan för många tyvärr...)

Tycker definitivt att det ska anmälas,gå direkt till polisen så dom får fotografera skadorna,och få med journalen från läkaren som tagit hand om syster din!



Ha en trevlig helg stumpan!!

Puss o kram

2009-04-25 @ 07:52:10
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!