Det går undan!

Man hinner ju knappt vakna innan dagen är slut!
I och för sig har jag jobbat idag, man jag var ju hemma strax efter 4 så lite borde jag hunnit med. Men icke!
Snart ska jag bänka mig framför tv:n med sonen och titta på Robinson, sen är det ju i princip bara sängen kvar....
Imorgon är jag ledig och då ska jag försöka hinna kratta klart gården innan R kommer hem från jobbet. Då ska vi till svärisarna och elda av en åker. Det är ju bara 5 år sedan vi gjorde det sist. Anledningen till att jag minns det är för att jag var gravid :)
Nej, nu ska jag bänka mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!