Det var den helgen det!

Men vad fort det går det nu! Det står ju inte på förrän sommaren är här!
Det enda som jag inte tycker går fort är snösmältningen på gården.......jag vill ju börja vårstäda men det går fortfarande att åka skridskor på gräsmattan! Så jag får snällt stå bredvid och vänta.....
Helgen har bestått av jobb och städ. Sen fick jag plåstra o min lillasyster som olyckligt brände ena handen när hon våreldade. Det såg inte så bra ut..... Jag ska nog ta en titt idag igen!
Ikväll ska jag börja gå dubbelt på mitt nya jobb. Det ska bli kul! Men om jag ska vara ärlig så är det int så kul att vara ny längre! Först hade jag ju 3 praktiker under utbildningen, sen hemtjänst och nu det här. Det blir en del på dryga 1,5 år. Men nu får det räcka!!! Så jag hoppas att det är den rätta vägen jag går nu!

Nej nu ska jag umgås med sonen innan det är dags att jobba.
Ha en bra början på veckan!




Kommentarer
Postat av: Jenny J

Lycka till på jobbet :)

2009-04-06 @ 12:24:41
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Klart det såg bra ut! bättre än igår i alla fall! kommer bli fin fint det där när jag väl har fått ny hud!

2009-04-06 @ 22:44:40
URL: http://mammakimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!