Ett ryck igen.....

....ett sånt där som jag kan få ibland! Jag tyckte inte att färgen på utemöblerna passade riktigt, så nu har jag målat dem vita :)
Jag vet.....jag är lite konstig, men jag gillar det!
Sen ska jag måla gardinerna också! (Hmm....nu får hon väl ändå ge sig, tänker ni) men det går faktiskt! Dem är av bambu så det kommer gå hur bra som helst! Just nu är dem naturfärgade och jag funderar på att betsa dem svart-bruna. Vitt och svart-brunt är vad min altan kommer ha som grund. Kanske att det blir ett golv lagt där i sommar också. Det är så mycket lättare att städa istället för dem där förbannade inpregnerade brädorna! Inte är det så kul om det ramlar ner något i springorna heller, för katterna använder marken under altanen som kattlåda :)
Ja, det är mitt nya projekt! Nästa blir nog att måla om i köket!

Projektet nu är att få sonen att sova och vänta på moster som ska hämta alla hennes tre gulliga hundar. Vi blev tvugna att rycka ut som hundvakt, för hon sitter fast på E4:an (haha....jag känner igen det där)

Ha det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!