Frisör-rocken på

Idag har jag friserat mitt lilla busfrö till son. För att han skulle orka pinas igenom plågan så placerade jag stolen framför tv:n..... Det gick bättre än väntat! Sen fick jag en till bokning i helgen, då är det svågern som vill bli vårfin. Så det är bara att ladda maskinen.
Synd att det inte är någon annan i familjen som kan klippa, så jag kan få en gratis ny frisyr! Å andra sidan så gör det ju inget om det kostar lite eftersom det bara är jag som går till en riktig frisör!

Ikväll blir det mera jobb. Då är det sista passet som jag går "dubbelt". Man ska tydligen gå dubbelt minst 50 timmar och jag lyckas få ihop 50,5 timmar :) Inte illa!!
Sen kommer det bli mer dubbelgång för min del. Jag ska jobba lite extra på ett annat stället också eftersom det är meningen att jag ska jobba 50% på stället jag är nu, så behövs det! Det ska bli kul!
Nu ska jag fortsätta mitt lite sporadiska städförsök.... Det är ju skönt att få lite renare till helgen! Speciellt eftersom det är barnfritt här på lördagkväll då farmor o farfar vill rå om lillkillen över natten. Vad ska en mamma o pappa hitta på då?
Det får tiden utvisa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!