Jaha!

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Jag är i full gång med introduktionen på mitt nya jobb som personlig assistent. Ett jobb som inte låg på prio1 listan, men det är faktiskt kul! Det är lite annorlunda mot det förra assistent jobbet jag hade. Det är mer fart och rutiner, vilket passar mig ganska bra! Så det kommer gå bra!

Igår fick jag för mig att elda av jordkällar-kullen och det började ju bra! R försökte hjälpa till men det slutade med att min fina enbuske stod i brand! Så nu är det bara några kolbitar som sticker upp ur jorden! Nu har jag i alla fall anledning att göra om och köpa lite nya växter till den delen av trädgården.
Ja, som sagt en ganska händelselös tid i mitt liv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!