Lite ledigt i alla fall!

Jag hämtade mitt schema igår och var faktiskt ganska nöjd med det! Förutom att jag fick jobba sista april, första maj, midsommarafton och hela Eldfest helgen..... Det kanske är så det ska vara när man är ny på jobbet! Men en lite missnöjd Lissan ringde och fixade så jag fick ledigt första maj i alla fall! Så nu är jag helnöjd med mitt liv och schemat!
Lite märkligt bara att man jobbar 50% och lyckas få alla "partyhelger" :) Men hon som gjorde schemat var inte omöjlig och det tackar jag för :)

Idag tänkte jag försöka göra massa nytta! Jag ska måla trädgårdsmöblerna en andra gång, röja på altanen, flytta bort frysen (som står just på altanen, en aning ivägen), dammsuga, kratta det sista som är kvar på tomten..... Hmm, det här låter ju som att jag definitivt inte har tid att sitta här o blogga!

Ha en bra helg mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Ha en trevlig helg med en massa donande :)

Kram kram

2009-04-17 @ 11:32:34
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja, men visst är det kul att vara ute och greja.

Nu blir det trädgårdslandet som ska grävas upp

som blir nästa för min del.Härlig motsion även

om varenda kroppsdel värker flera dagar efteråt

2009-04-17 @ 11:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!