Lite nytt i trädgården

Nu ä det ju som bekant vår och ja får sån odlar-lust så det står härliga till!
Jag har precis lagt in en beställning på diverse växter som skulle passa bra i min trädgård! Jag var ute efter en vit höstflox, men jag tror inte jag kan komma närmare än med den här:
                           

Sen blev det massa annat också som jag ska plantera i en rabatt som ska få sig en "extreme makeover"
Nu kan jag knappt bärga mig till jag får sätta spaden i jorden och få ner dem :)

Nej, nu ska jag fixa klart dagens middag så jag kan åka och jobba sen!
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Monica

Den där var ju jättefin!Den lilla färgklicken i mitten piggar ju bara upp.

2009-04-21 @ 14:20:51
Postat av: Jenny J

Va duktig du är!

Din trädgård kommer bli så vacker :)

Kram

2009-04-22 @ 09:29:20
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!