Men nu då!!

Jag kom precis hem från ett möte med en av mina chefer och det ser ut som att jag kan förvänta mig en fast anställning. Det är "bara" ett godkännande som behövs! Jippi!! Äntligen! Det verkar som att den tunga och krävande utbildningen gett resultat!
Jag känner mig otroligt lättad men samtidigt känns det vemodigt, för jag måste ju så klart meddela den andra chefen att jag inte kan jobba hos dem i sommar. Men det gör jag inte förrän jag har "träffat det nya" jobbet.
Så nu ska jag fira med att sortera högar av ren tvätt och golvstäd!



Kommentarer
Postat av: Jenny J

Va kul för dig,grattis i förskott!!!!

2009-04-01 @ 19:17:06
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!